آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول

بسمه تعالی                      

    تاریخ انتشار:1402/05/19    

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول

شرکت تعاونی دخان خدمات

 به شماره ثبت: 167726 شماره ملی:10102102520 

بدینوسیله ازکلیه اعضای محترم شرکت تعاونی دخان خدمات دعوت می شود در مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده نوبت اول که رأس ساعت 14 روز یکشنبه 1402/06/12  درمحل دفتر تعاونی  به آدرس : خیابان قزوین _خیابان رسول قدیمی _ خ اردشیر _ کوچه  اردشیر اول پلاک7 تشکیل می گردد حضور به هم رسانند.

هر يك از اعضاي تعاوني مي‌تواند نماينده تام الاختياري [از ميان اعضاء تعاوني يا خارج از آنان] براي حضور در مجمع و اعمال رأي تعيين نمايد. تعداد آراء وكالتي هر عضو حداكثر سه رأي و هر شخص غير عضو تنها يك رأي خواهد بودو اعضای متقاضی  اعطای نمایندگی و وکالت می بایست به همراه نماینده خود حداکثر تا تاریخ 1402/06/11 در محل دفتر شرکت حاضر تا پس از احراز هویت و تایید وکالت، برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند. لازم به ذکر است تایید برگه های وکالت و نمایندگی توسط بازرس شرکت و احدی از اعضای هیات مدیره الزامی می باشد.همراه داشتن کارت ملی و فتوکپی شناسنامه و شماره مالکیتی تلفن همراه متعلق به سهامدار در روز مجمع الزامی می باشد.

داوطلبان تصدی سمت های هیات مدیره و بازرسی موظفند   ظرف 5 روز  از تاریخ نشر آگهی دعوت، فرم داوطلبی را تکمیل و تحویل دفتر تعاونی نمایند.

دستور جلسه:

_ انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس

هیئت مدیره