بازاریابی و فروش

بخش بازاریابی، توزیع و فروش به پشـتوانه بیش از ۲۰ سـال تجربه و بـا نگرشـی علمی بـه مقوله های فـروش و بازرگانی فعالیت می کند. ایـن مجموعه از بـدو تأسـیس، همـواره سـعی بـر آن داشـته تـا کلیـه فرآیندهـا و فعالیتهـای خـود را بـا رویکـردی کاملا علمی پیش ببـرد.

در راستای نیل به هدف بهبود و افزایش رضایت مندی مشتریان و مصرف کنندگان ، بر خود واجب میداند که این خط مشی کیفی را به عنوان استراتژی اصلی خود قرار داده و از تمامی پتانسیل خود در این زمینه بهره مند گردد برای تحقق این مهـم، با بهره گرفتن از سیسـتم های علمی فروش و پیاده سـازی سیسـتم های مدیریت از گذشته تا کنون می کوشیم تا با توزیع محصولات تولیدی شرکت در مناطق هدف گذاری شده و گسترش شبکه توزیع و مشتریان شرکت دخانیات ایران ، موجبات ایجاد سهولت در دسترسی به محصولات تولیدی شرکت و حذف واسطه ها که منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به مصرف کننده نهایی میگردد را فراهم سازیم.


همچنین با نظارت بر سهم مصرف کالاها و روانشناسی رفتار مصرف کنندگان موجبات کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی را فراهم گردانیم. شناخت بازارهاي پنهان و برنامه ريزي براي بدست آوردن سهمي از آن براي همه کسب وکارها مهم و حیاتی است. جهت تحقق این هدف وتوسعه بازار با حضور موثر در بازارهای صادراتی تلاش می کنیم که مشتریان وفادار محصولات دخانی تولید داخل را، به مشتریان شگفت زده تبدیل کنیم.

ناوگان یکپارچه توزیع و فروش