گزارش جلسه مجمع عمومی و فوق العاده شرکت تعاونی دخان خدمات

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده منتهی به سال مالی 31 شهریور 1400 شرکت تعاونی دخان خدمات در تاریخ 25 دیماه ماه ۱۴۰۰ در محل سالن همکف ساختمان تعاونی واقع در کوچه مافی برگزار گردید .در ابتدای جلسه هیئت رئیسه متشکل از آقایان : صالحی به عنوان رئیس، عباسی بعنوان نایب رییس ،کریمی بعنوان منشی و آقایان طباخیان ،شفق ،فرجام و ایرانی بعنوان ناظر توسط اعضای حاضر در جلسه انتخاب و در جایگاه مربوطه حاضر شدند.
ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید جناب آقای صالحی از ریاست هیات مدیره تعاونی دعوت بعمل آوردند تا در خصوص فعالیتها به ارایه گزارش اقدام نمایند.
آقای علی حجازی رئیس هیئت مدیره ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به سهامداران و مدعوین مجمع، از مساعدت و حمایت های کلیه سهامداران در فرآیند رشد و توسعه شرکت تعاونی طی یکسال سال اخیر تقدیر و تشکر نموده و در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد هیئت مدیره شرکت در سال ۱۳۹۹ و مقایسه‌ آن با سنوات گذشته بیان داشتند.
علیرغم وجود محدودیت های محیطی ناشی از بیماری کرونا و شرایط اقتصادی رکود توام با تورم در کشور طی سال جاری با اتخاد سیاست‌ها و اصول درست بنگاه داری ،هیات مدیره مستقر موفق شد تا مسیر 5 ساله رکودی شرکت را تغییر داده و به مسیر رشد و توسعه هدایت نماید.در ادامه آقای روح ا… پایان مدیر عامل تعاونی به ارایه گزارش مالی و تشرح اقدامات مهم عملیاتی پرداختند.سپس بازرس شرکت تعاونی آقای نصیری به ارایه گزارش اقدام نمودند وعملکرد مالی و ارایه صورت حساب مالی استاندارد را از جمله اقدامات مطلوبی بر شمردند که در این دوره به انجام رسیده است .همچنین حسابرسی عملکرد سال جاری نیز توسط یک شرکت حسابرسی مستقل انجام شد که گزارش آن به مجمع ارایه گردید.
به تفکیک در خصوص کلیه عناوین و دستورات جلسه مندرج در آگهی مجمع عمومی عادی و فوق العاده خصوصا عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1400 پس از بحث و بررسی رای گیری بعمل آمد و مورد تأیید و تصویب اعضاء مجمع و سهامداران قرار گرفت.
در ادامه جلسه جهت انتخاب بازرس تعاونی رای گیری بعمل آمد که از بین کاندیداها جناب آقای مرتضی پاشا مختاریان با کسب 43 رای بسمت بازرس تعاونی و جناب آقای عباس مظاهری نیک با کسب 39 رای بعنوان بازرس علی البدل منصوب شدند .
در پایان این جلسه و در راستای سیاست ها و برنامه‌های کلان تعاونی در خصوص مجموعه انتظارات و توقعات، توضیحات تکمیلی توسط ریاست هیت مدیره دخان ارایه گردید و از همه همکاران عزیزان بازنشسته و شاغل مجددا ًطلب همیاری و مساعدت به منظور نیل به اهداف عالیه نمودند. بی شک با حمایت های مدیران عالی شرکت دخانیات ایران و سهامداران محترم و امید به آینده روند پیشرفت و توسعه مجموعه سریعترمحقق می شود . جلسه باذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه پذیرفت .